ویدیو | آقا محسن بیخیال رئیسی شد؛ رضایی در راه انتخابات

شنیده ها حاکی از آن است که محسن رضایی عزم کرده دولت را به مقصد میدان بهارستان ترک کند؛ گمانه ای که -اگر اجرایی شود- علاوه بر احتمال رقابت رضایی و قالیباف بر سر کرسی ریاست مجلس شورای اسلامی، پازل دیگری را نیز تکمیل می کند.
کد خبر : ۱۹۵۶۱

آنکه احتمالا رضا فاطمی امین، وزیر معتمد رئیسی در وزارت صمت که با تیغ استیضاح مجلس از دولت جدا شد، به جای محسن رضایی بر مسند معاونت اقتصادی رئیس جمهور خواهد نشست.

از سوی دیگر اگر تصمیم رضایی برای حضور در انتخابات مجلس دوازدهم عملیاتی شود، عمر دولت ابراهیم رئیسی به نیمه نرسیده، ترکیب نیمی از تیم اقتصادی اش تغییر می کند. رضایی که شهریور 1400 در یک حکم از ابراهیم رئیسی سه پست دریافت کرد، حدود 8 ماه بعد با ابلاغیه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور از «کمیسیون اقتصادی دولت» کنار رفت. 

در بیش از یک سال و نیمی که از آغاز به کار دولت رئیسی می گذرد، جایگاه رضایی به عنوان «معاونت اقتصادی رئیس جمهور» پررنگ نبوده و بسیاری آن را «تشریفاتی» می خوانند و از حاشیه نشین بودن رضایی در دولت رئیسی می گویند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سورنا
ارسالی در
این اقا اگر علم اقتصاد بلد بود جوانان مردم را در جنگ به کشتن نمی داد
آرش
ارسالی در
محسن رضایی آرزو دارد گناه داره اقلا یه پست تشریفاتی بهش بدهید هنوز جوان هست و آرزو برا جوانان عیب نیست هنوز هزار تومانی برایش کلی پول هست